Deze honden liep los op de middenberm.. Nu is de politie op zoek naar hun baasje!
Gister liepen er in de ochtend twee loslopende honden op de middenberm van de snelweg A30 bij Barneveld. Vandaag meldt de politie op zoek te zijn naar hun baasje(s). De twee dieren liepen gisteren om 9 uur ongeveer ten hoogte van hectometerpaal 18.0 en zijn opgehaald en meegenomen door de dierenambulance die ze naar Dierentehuis […] More











