Anona is zes jaar oud en lijkt in eerste instantie op alle andere kinderen uit Georgië. Maar schijn bedriegt. We zien namelijk hoe Anona even later transformeert van een goed gekleed meisje naar een arm straatkind. In beide gevallen staat ze in haar eentje op straat in Tbilisi, de hoofdstad van Georgië. Wanneer ze netjes gekleed is, ontfermen vele voorbijgangers zich over haar. Ze lijken ongerust en stellen het meisje snel op haar gemak. Dat beeld verandert echter compleet als ze is omgetoverd tot straatkind. De aandacht en bezorgdheid lijken in één klap te zijn verdwenen.
Hartverscheurend zijn vooral de fragmenten uit een restaurant, waar Anona aanschuift bij onbekende mensen. Mensen die op een bijzonder onprettige manier reageren op haar aanwezigheid. Hoewel het meisje natuurlijk weet dat alles in scène is gezet, wordt het de kleine allemaal toch even te veel. Actrice of niet, uiteindelijk gaat het hier om een kind.
Via deze ijzersterke campagne wil Unicef aandacht vragen voor de 150 miljoen kinderen op aarde die op straat leven. Wil jij dat ook? Deel de beelden dan op jouw tijdlijn en vraag aandacht!