Grootste actie van Albert Heijn ooit: ‘Dit is nooit eerder gebeurd’

Albert Heijn zorgt deze week voor opschudding in België met een stuntactie die klanten de ogen doet uitwrijven: “zeven halen, twee betalen.” De korting van ruim 70 procent geldt op zestien populaire producten, van Dreft-tabletten tot Heinz tomatenpuree en Brabantia-pannen.

Volgens woordvoerder Ann Maes past zo’n opvallende promotie helemaal bij de identiteit van de supermarktketen. “Onze klanten weten dat ze bij ons stevige kortingen vinden, dat verwachten ze ook,” zegt ze. “Met deze actie vullen ze hun voorraadkast voor een prikje. En ja, er komen nog meer verrassingen.”

De actie zet meteen druk op concurrent Colruyt, die bekendstaat om zijn laagsteprijsgarantie. Op hun website zijn al prijsverlagingen te zien met het label “reactie promo concurrent.” In Vlaanderen is de prijzenslag dus officieel losgebarsten. Wat vind jij van zulke extreme kortingen? Laat het weten en praat mee op Facebook!

@eliesocialmedia

Het is 2+5 GRATIS !!! Ben jij al boodschappen gaan doen bij de @albertheijnbelgie #fyp #albertheijn #korting

♬ vlog, chill out, calm daily life(1370843) – SUNNY HOOD STUDIO